Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 17:21:32 +0200

Tere!

Anija Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08491 aadressile Harju maakond, Anija vald, Parila küla, Pöördemetsa 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatakse uut mahasõitu riigimaanteelt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27188346>  (menetlus nr: 
460122), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (INGA VAINU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister